neljapäev, mai 26, 2005

Jaht, jõgi, tuba, ülikool

Ühes unenäos peeti metsas karujahti ja meid ähvardas oht kuuli ette jääda. Hüüdsime: "Siin on inimesed!" Istusime ka aknalaual seina varju, et mitte pihta saada.

Teises ehitasime Peedul jõele kividest teist tammi, et vett koguda. Isa arvas, et seda ei peaks tegema, aga Jürgen Rooste arvas, et peaks. Räägiti, et jões ei ole mõnel lõigul kilomeetrite viisi vett. Kaks meie peale haukuvat koera olid lähemal vaatamisel lapikud.

Kolmandas magasin ja kuulsin teisest voodist Tooma hingamist, kuigi Toomas on tegelikult pikemat aega kaugel.

Neljandas käisin ülikooli lõpetamiseks pabereid korda ajamas. Ma pidin kirjutama viimase asjana ümber Kanada osariikide nimed. Ma ei lugenud neid välja. Mõtlesin, et kui ma nüüd mõne valesti kirjutan, võidakse mulle diplom andmata jätta, sest lõpetamise tingimuseks oli olnud nende osariikide nimede tundmine. Keegi laenas mulle kirjutamiseks täitesulepea. See läks minu käes kirjutamisel katki. Kuigi ma ei pidanud ennast süüdlaseks, lubasin, et võin sulepea välja maksta.