teisipäev, juuli 26, 2005

Delfi hinded

Panin täna Delfisse kaks kommentaari, neist ühe eest sain kaks plusspunkti, teise eest kaks miinuspunkti. Arvasin õieti ette, kummale poole kummagi hinne läheb. Esimesel juhul langes minu lause sõnum kokku enamuse kommenteerijate omaga, teisel juhul oli näiliselt vastuolus, kuigi minu salmid ei pea väljendama minu enda mõtteid. Muidugi saab ka selle eest miinuseid anda, et ma selgelt ei ütle, mida ma ise mõtlen, kui see ka aimatav võib olla. Aga kes mind ei tunne, võib iga nalja peale mõelda, et leidiski mingi lolli, kes seda kõike tõsiselt mõtleb. Mina pöörasin tegelikult tähelepanu sellele, kuidas öelda, mitte mida öelda. On küll ka neid, kes leiavad minu ütlemisviisist sõnastamisraskusi ja rütmivigu. Vahest on mul õnnestunud nende tuju parandada, kui nad saavad mõelda, et nemad on ka kellestki andekamad.