laupäev, detsember 31, 2005

Aastalõpu intervjuu

- Mis oli lõppeva aasta kõige meeldejäävam sündmus?
- Seda on veel vara öelda, sest teisi on veel ka meeles. Kui on meelde jäänud ainult üks, siis saab öelda, et see oligi kõige meeldejäävam.
- Mulle jäi meelde, et hakkasid lõppeval aastal välja andma ajalehte "13". Miks on tal selline nimi? Kas sa oled siis ebauskmatu?
- Tegelikult olen ebausklik. Aga olen ka ebaususalgaja. Ebausu salgamiseks teen, nagu mulle arv 13 midagi ei tähendaks ja nagu ma seda kunagi ei väldiks.
- Kas sul on aasta lõpetuseks mõni ilus luuletus?
- Hingeldab kõri ja kägistab käsi.
Kõri väsib, kuid käsi ei väsi.
- Miks nii sadistlik?
- See sümboliseerib seda, kuidas meil oli see aasta, aga varsti enam ei ole.
- Kas sul on seoses aastavahetusega edasi öelda mingeid häid soove?
- Kui te just nii väga tahate.
- Aitäh. Kohtume juba mõnel järgmisel aastal.

0 vastukaja: