laupäev, detsember 24, 2005

Ülikool. Male.

Nägin unes, et olin ülikoolis ja õppejõud Hiiemaa rääkis minu magistritöö kohta, et see on ilusas stiilis kirjutatud ja võib öelda ka, et diplomaatilises stiilis. Näitasin talle kladet, kuhu olin alustanud mitmete asjade kirjutamist, aga kõik pooleli jätnud. Ta ütles, et ma olen suure energiaga kirjutanud. Ühele leheküljele olin teinud tiitlellehe venekeelest tõlgitava füüsikaraamatu kohta. Ütlesin, et edasi ei viitsinud ma sellega tegeleda. Olin just teinud ära ühe eksami. Hiiemaa ütles lahkudes, et tema naudiks seda, et ta eksami ära tegi. Uksel seisis rühm inimesi, kes vaidlesid, kas ma olen andekas või mitte. Üks ütles, et ülikooli kahel esimesel aastal olin ma andekas, aga siis vajusin ära. Teine ütles, et ma pole andekas olnud, vaid ma teen palju tööd.

Nägin unes, et loositi välja ringsüsteemis peetava maleturniiri kohad tabelis. Mina pidin esimeses voorus mängima Arieliga. Ta paistis selle üle rõõmus olevat. Mõtlesin, et ta ainult arvab, et ta on must palju tugevam. Mul olid mustad. Ariel käis avangus ühe nupu b5 ja ütles, et selle nupu nimi on kahvel. Mõtlesin, et kas see saab olla ratsu, mis paneb järgmisel käigul c7-lt kuningale ja vankrile kahvli. Kuna ma ei saanud aru, kuidas võis ratsu nii kiiresti sinna saada, nõudsin, et pandaks uuesti peale algseis ja kontrollitaks protokolli järgi, kas on mängitud õieti. Kui seda tegime, hüüdis Rei mind mitu korda nimepidi. Ma ei kavatsenud enne reageerida, kui olen nuppude tõstmise lõpetanud. Selgus, et b5 oli Ariel käinud hoopis oda, nii et mind kahvel ei ähvardanud. Ähvardasin seda oda etturiga, aga Ariel ei käinud odaga eest, vaid etturiga e5-e6. Algul mõtlesin oda lüia, aga siis vaatasin, et ei saa seda teha, muidu järgnem Lf7 matt. Edasi mängides tiirutasime kahe lipu ja minu kuningaga tema 7. real oleva ratsu ümber. Mõtlesin, et kui lipud välja vahetada, jääb peale mulle võidetud lõppmäng, sest mul on ettureid mõlemal äärel ja vastase kuningas ei saa neid korraga takistada. Edasi mõtlesin, et võibolla õnnestub Arielil minu etturite arvu lipuga aegamööda manööverdamise käigus vähendama hakata.

0 vastukaja: