teisipäev, detsember 06, 2005

Vaimudega pimenemisel

Naabermaja ja teiste majade tuled on tegelikult minu omad. Ei tea, kas seal elavad inimesed ise oskavadki neid tulesid nii kõrgelt hinnata. Kummaline, nemad maksavad ja mina imetlen. Kas ma ei peaks ka nende elektriarve tasumisel osalema? Seal elavaid inimesi tuleks hakata nimetama sponsoriteks.

Rikkus tundub tegelikult parem kui vaesus. Rikkuseks nimetan seda, et naabermajade akendes põlevad mu tuled ja kodus on mul mitmesuguseid huvitavaid esemeid. Rikkuse juures on halb, et see on saavutatud tulevaste inimeste ja juba väljasurnud liikide elu arvelt. Ja mõni vaesuse vorm on samuti saavutatud nende arvelt. Näiteks auto on vaesus, sest nende olemasolu tõttu pean aegajalt selgitama, miks ma endale lubasid ei taha. Varem oli autodest kasu, sest nende järgi tehti mänguautosid. Hobused on alati paremad olnud. Hobust pean ka praegu ohtlikumaks kui nooremalt, sest olen nende kohta täiendavat informatsiooni saanud. Vaimudele pean tänulik olema, sest nad aitasid mul kirjutada.

0 vastukaja: