teisipäev, jaanuar 31, 2006

Lasud

Nägin unes, et kõndisin üle Sõpruse silla, kui lumega kaetud kanalilt hakkasid kaks poissi minu suunas püssidest tulistama. Kõndisin edasi samas tempos, lootes, et nad ei sihi täpselt. Teised inimesed tegid samuti. Aga aegamööda võisid poisid täpsemalt laskma hakata, kui nad oleksid sihtinud minu ette. Seepärast leidsin, et parem oleks vahepeal hetkeks seisatada. Karlovasse jõudes palusin tuttavat politseinikku, et ta need poisid teisest suunast maha laseks. Politseinik oleks tahtnud hoopis ennast maha lasta, sest tal oli vähe lootust elus midagi saavutada. Mõtlesin, et tegelikult on vist jah õigem need poisid ellu jätta, sest peale nende tapmist võib välja tulla, et nad tegid ohutute püssidega sportlaskmist. Kõndisin kanali kesklinna poolsesse otsa, kus suusatati. Mõtlesin, et see on idiootlik, et auhind antakse kõige kiiremale suusatajale, samal ajal kui kõige meeldivam inimene on hoopis kõige aeglasem suusataja. Tahtsin seda põhimõtet lastele õpetada. Siis mõtlesin, et kui ma neile seda õpetaks, siis nad ei pingutaks võibolla enam üldse, mis ei oleks hea.

Lahkusime maleklassist ja keegi Sveni sarnane ütlles, et Sven mängis väga viletsalt. Ütlesin, et teised võitsid Sveni mänguga ja mina reitinguga. Sven ei olnud vahepeal tükk aega malega tegelenud ja sel ajal oli tema reiting langenud 1911-le, samal ajal kui minul oli 1941. Tegelikult ma ei saanud aru, kuidas Sveni reiting nii palju langeda sai, kui see oli tal varem kõvasti üle 2000. Need, kes internetis mängivad, rääkisid, et mõned tulevad sinna mängima alati koolivaheajal ja siis läheb raskeks. Mina internetis ei mänginud, aga mul oleks kooli ajal ka õppimisest aega üle jäänud. Küsisin, kas tänapäeval mängitakse põhiliselt internetis. Vastati, et mängitakse metsas ja igalpool. Ütlesin, et seal mängivad need, kes ei oska. Läksime bussi peale, et sõita Paidesse võistlustele. Sõime mitut torti, millest ma kõiki ei võtnud. Meie hulgas oli palju juute.

0 vastukaja: