neljapäev, jaanuar 05, 2006

Mõtted kerisele viskamiseks

Kuningas istub troonil ja kõlgutab jalgu.
Mulle öeldakse, et mina ei ole kuningas ja ma pean konveieri juurde minema.
Ma ei lähe, sest kuningas kutsus mind endaga mängima ja annab mulle vastutasuks raha, toitu ja raamatuid.
Tegelikult ma ei taha rohkem kuningaga koos olla, vaid tahan olla üksi oma toas.
Või mis üksindusest seal rääkida saab, kui toas igas neljast nurgast seisab üks tont.
Võibolla on iga tondi selja taga veel tondi poeg.
Esimene koer, kellega ma ühes trepikojas elasin, kandis ka nime Tont.
Mäletan, kuidas ma seda koera veel ei tundnud ja teadsin ainult tema nime ja värvi.
Ehtsad tondid minu toas on vaiksemad, nemad oma nime ei ütle.
Ainult keskööl nad korraks uluvad kooris.
Kuningas ütleb, et tema magamistoas käib kummitus.
Kui ma kosmosesse lähen, võtan kaasa tikud, võileiva, kanamuna ja pooltühja klade.

0 vastukaja: