teisipäev, veebruar 28, 2006

Kanep

Nägin unes, kuidas isa koristas mingeid asju. Ütlesin tema tegevuse kohta midagi. Talle see ei meeldinud ja ta vastas: "Kanep on keelatud!" Tegelikult oli minu arvamus ka, et kanep on keelatud ja tuleks ära koristada. Leidsin, et isa saab igast lausest valesti aru. Siis rääkisin kellelegi teisele, et läbi seina hakkab kostma mõisnike hääli. Sealt hakkaski hääli kostma, aga üks neist oli hoopis isa hääl. Peale seda olin vanaema suvila ees. Sinna tuli veoauto, et tuua Tõnule ja Hennule kanepit, et nad saaksid sellega äri ajama hakata. Tahtsin seda autot ära ajada, aga ei julgenud, sest juht oli automaadiga relvastatud. Maja tagant tuli isa, kes lõi siiski korra majja. Tõnu ja Hennu üle mõisteti kohut. Küsisin neilt, kui kauaks nad vangi lähevad. Mõlemad vastasid, et aastaks. Ütlesin neile, et tänapäeval on üksikkongides head tingimused ka. Internetti mõtlesin kirjutada, et mul ei ole vendadest kahju, kui nad selliseid asju teevad. Kodus lugesin lehest, et üks lapsehoidja oli last hooldades tema haavast aidsi saanud. Üks naine avaldas kahtlust, et kas tegemist oli ikka aidsiga, kui koolis nähti lapse juures käimas hoopis inimest, kellel välimuse järgi oli maniakaal-depressiivne psühhoos. See jutt oli minu arvates rumal. Küsisin neilt naistelt, kas nad teavad, et aids on nakkushaigus ja et HIV on viirus, mida näitab V täht. Nad vastasid mõlemale küsimusele iroonilise häälega ei tea, kuigi enda arvates teadsid kõike. Edasi olin ülikooli moodi kohas. Meil olid käes tulirelvad. Mõtlesin, et kui vaja oleks, ei oskaks ma võibolla kaitseriivi maha võtta, aga sõjaväe relvadel ei olegi kaitseriive, et olla iga hetk valmis tulistama. Sihtisin mingeid märke auditooriumi ees, aga ei lasknud päris täpselt. Ma ei tahtnud eesistujatele kuklasse lasta. Keegi rääkis sõjamälestusi, et kui ta oli koos kaaslasega roomanud vaenlase kaitsekraavi poole, olid omad visanud selja tagant granaadi. Vaenlased olid jäänud terveks, sest nad olid kraavis sees, aga nemad olid lagedal ja said kriimustusi. Nüüd tuli keegi otsima ühte raamatut. Ütlesin talle, et ta ei võtaks selle raamatu venekeelset varianti, muidu venekeelsete raamatute läbimüük suureneb. Edasi mõtlesin, et tegelikult ei oleks selles midagi halba. Ütlesin: "Ah, mis sellest, et suureneb."

0 vastukaja: