reede, aprill 14, 2006

Unenägu Napoleonist käes

Umbes aasta tagasi oli periood, kus ma tegin iga päev midagi, et näha unes Napoleoni. Seda unenägu ei tulnud ja lõpetasin pingutused. Aga täna see lõpuks siiski tuli. See unenägu oli selline:

Algul paiknes Napoleon Venemaa keskusest idas. Ta teatas, et tal on vaja võimu, muidu ta ühele naisele ei meeldi. Nii suundus ta läände pealinna Moskvasse ja haaraski Venemaal võimu. Edasi oli Napoleoni sõjavägi mere ääres. Sõjaväe koosseisus oli nii mehi kui naisi. Napoleon pani endale pähe kullast krooni. Mina võtsin tal krooni peast ja viskasin selle merre. Napoleon lasi krooni merest välja tuua, aga mind ei karistanud, sest ta teadis, et tegelikult ma imetlen teda. Edasi suundus sõjavägi Pariisi vallutama. Napoleon jagas sõjaväe kolmeks kolonniks, millest igaüks pidi suunduma Pariisi peale erinevat paralleelset koridori mööda. Mind pani ta keskmisse kolonni, kus olid kõige pikemad sõdurid. Selles kolonnis oli kõige suurem tõenäosus surma saada. Minu puhul suurendas tõenäosust veel see, et olin kolonni eespoolses osas. Algul arvasin, et Napoleon läheb ise kolonni kõige esimesena, aga ta läks hoopis viimasena. Kui olime Pariisi sisenenud, sõime seal pariislasi, kes olid põhiliselt kalad. Õhtul võtsid Napoleoni sõdurid pariislaste naised endale. Linnas jätkus hõre tulevahetus. Pariislased tulistasid püssidest, hakkamata oma suurtükke käiku laskma.

0 vastukaja: