laupäev, juuni 10, 2006

Laupäev

Täna algas Tartu Suve kiirmaleturniir. Esimeses, kolmandas ja viiendas voorus kaotasin kõrgema reitinguga mängijatele, teises ja neljandas voorus sain võidud reitinguta ja madalama reitinguga mängija vastu. Viiendat mängu lootsin kuni lõpuni samuti võita, aga ootamatult teatas vastane, et hoopis minu aeg kukkus enne. Kuna ma täpset lõppseisu ei mäleta, siis ei saa päris kindel olla, et ma seal vankriga vastase etturitest jagu oleks saanud. Homme on neli vooru veel.

Täna nägin unes, et tahtsin Arnold Rüütlile rääkida, et on rikutud põhiseadust, sest seal on kirjas, et küsimus, kas Eestist saab vabariik või kuningriik, kuulub otsustamisele rahvahääletusel. Aga ma ei läinud temaga rääkima, sest ma ei olnud kindel, kas see mees, kes luuaga lund pühkis, on ikka Arnold Rüütel. Hakkasin ka mõtlema, et põhiseadust ehk ei olegi rikutud, sest selle pealkiri on Eesti Vabariigi põhiseadus. Seega oli paragrahv võibolla selle kohta, kui olemasolevat riiginime muuta tahetakse. Mõtlesin, et vähemalt Kulbokile võiks öelda, et ta saaks seda paragrahvi oma huvides kasutada. Kolm tänast unenägu, millest midagi mäletan, jätan kirjutamata, sest nad olid vähem ilusad.

0 vastukaja: