reede, juuni 23, 2006

Võimalikud kirjad. Kaks vastast.

Nägin unes, et sain Paides kahe tüdrukuga tuttavaks. Mõtlesin, et kui Tartusse jõuan, siis kirjutan mõlemale. Aga Tartust vaadates paistsid nad teistsugused. Nüüd kaalusin veel ainult kirja, et tahtsin neile kirjutada, aga mõtlesin ümber.

Teises unenäos mängisin kiirmaleturniiril. Nägin enda nuppe vastase poolt vaadatuna. Asusin tsentris oda ja kahe ratsuga pealetungile, tõrjudes tagasi vastase lippu. Enne kui ma laual midagi otsustavat korda saata jõudsin, kukkus vastase aeg. Vastane oli olnud Ago. Ta oli mänginud samal ajal ka teist partiid Sveni vastu ja kaotas ka Svenile ajaga. Rääkisime, et kahe vastasega korraga mängida ikka ei saa. Ma kahtlustasin tabelit vaadates, et kaotust ei pandud kirja mitte ainult vastasele, vaid ka mulle. Seda võis kohtunik M. Kolk põhjenndada sellega, et ma ei teatanud õigel ajal tulemust. Sellele oli mul olemas vastus, et tulemust ei saanud varem teatada, sest mäng kestiski nii kaua. Tabelit uurides hakkas tunduma, et mulle on siiski võit kirja pandud. Arvasin, et nüüd tõusin kõrgemale lauale. Aga kui ma kõrgema laua juurde läksin, öeldi mulle, et mängin endiselt samal laual kui eelmises partiis.

0 vastukaja: