reede, juuli 07, 2006

Misterivalimised

Nägin unes, et oli hommik. Panin kodus riidesse. Mõtlesin minna selleks teise ruumi, sest toas oli ka paar minu klassi tüdrukut. Oli koolipäev ja koolis pidid täna toimuma klassi misteri valimised. Algul hakkasin panema selga ülikonda, aga siis vahetasin selle tavaliste riiete vastu, muidu oleks see misterivalimiste tähtsustamine. Ma ei teadnud, mis teised selga panevad, aga oleksin läinud tavaliste riietega isegi siis, kui kõik teised oleksid olnud ülikondadega. Kogemata panin tavalise särgi peale uuesti valge särgi. Otsustasin, et ei lähegi täna kooli, vaid raamatukokku. Siis sain teada, et valimised on alles järgmisel päeval. Otsustasin, et ma ei lähe siis kooli ka järgmisel päeval. Tegelikult ma ei teadnud, kas valimised kestavad kogu päeva või ainult ühe koolitunni. Mulle tuli mõte, miks Holts lubab meie klassil teist korda keskkoolis käia - et nüüd on inimesed vanemad ja kui nad eelmisel korral veel ei õppinud, siis nüüd on neil tekkinud huvi õppimise vastu. Tegelikult ma ei õppinud ka sel korral. Toomemäel kohtasin paari klassivenda. Nad kutsusid mind misterivalimistele. Tegin selle peale oksendamishäält ja läksin raamatukogu suunas. Täna oli selline päev, et suur lööming ei toimunud mitte ainult koolis, vaid ka raamatukogus. Nägin ka siin paari klassivenda. Nad näitasid mulle klassi liikmete fotosid. Meie klassi olid tulnud Helena ja Kaia Kanepi. Vaatasin fotosid väga lühidalt. Mõtlesin, et kui ma fotosid ei taha vaadata, siis mul oleks ka vastik misterivalimistel rahva ees seista. Klassivennad ütlesid, et klassi missiks valiti sel korral Kristina. Tegin protestiks selle teema vastu põlastavat häält ja ütlesin, et ma ei tahtnud seda teada saada. Mõtlesin, et mulle misterivalimistel arvatavasti hääli ei antud, sest mind ei olnud koolis. Kui palju ma muidu hääli oleksin saanud, seda ma ei teadnud.

Teises unenäos ei näidanud arvuti internetti. Et ta näitama hakkaks, tuli üks satelliittelevisiooni kanal juurde panna. Ema arvas, et kui üks kanal on rohkem, siis tuleb ka rohkem maksta. Talle sai seletatud, et maksmine käib kõigi kanalite eest kokku, mitte ühekaupa. Leidsin füüsika kontrolltööde raamatu, mis oli vist Tooma oma. Eespool oli ta kontrolltööd ära teinud, aga siis tuli üks mis oli tegemata. Selles olid antud valikvastused: 1) ma ei tee seda kontrolltööd, sest mul pole kodus internetti; 2) ma ei tee seda, sest joonis on ruumiline; 3) tegelikult ma tahaksin seda kontrolltööd teha. Ma ei saanud aru, kas need valikvastused on õpetaja enda koostatud või kontrolltöö raamatu autori poolsed.

0 vastukaja: