laupäev, september 02, 2006

Edumaa

Eilsest "Postimehest" jõudsin ma üks päev ette. Ma pean silmas arutlusi sel teemal, kas lugema peaks sundima.

Eilsest "Sirbist" jäi mulle mulje, et joonistuse tunnuseks peetakse joont. Mõtlesin, mis võiks olla joone alternatiiv. Kui ma kasutan sama vahendit, aga pilt koosneb ainult täppidest, kas see siis ei ole joonistus? Või kui osa pilti koosneb täppidest, kas siis osa pildist ei ole joonistus?

Täna nägin unes ka joonistusi. Need olid uued ja üleni värvilised, osade autoriks mina, teisel osal Klaus. Me olime joonistanud pisut erinevas stiilis. Klausi piltidelt jäid meelde viljadega põõsas ja realistlikud inimesed. Ühelt enda pildilt jäi meelde vana tüüpi väljamõeldud arhitektuuriga maja. Enda värsked joonistused kavatsesin ma saata Riigikogu Reformierakonna saadikurühmale. Samasse ümbrikusse oli kavas panna veel oma unenägusid ja teistelt inimestelt saadud materjale. Ise pidid need inimesed saatma oma materjalid teistele Riigikogu saadikurühmadele. Olin saanud neilt ümbriku, millele marki polnud vaja enam panna. Saatjaks märkisin "maksjad". Ma ei teadnud, kas panna oma asjad ümbrikus tahapoole, sest need olid teemaga vähem seotud, või ettepoole, et nähtaks, et minu ümbriku sisus on teiste ümbrikutega võrreldes erinevusi.

0 vastukaja: