pühapäev, oktoober 01, 2006

Mäng

Nägin unes, et nõrgema reitinguga mängija võitis kõrgema reitinguga mängijat. Nõrgema reitinguga mängija teadis, et tegelikult on tema juba tugevam, nii ta mängiski võidule. Mängiti jalgpalli. Lõin mitu korda pallist mööda. Ühel hetkel õnnestus mul ka värav lüia. Panin tähele, et kui teiste löödud väravate peale oli valjult hõisatud, siis minu värava puhul oldi vaiksemad. Suurem osa ajast olid mängijad ilma pallita. Siis nad pidid vaatama, keda peale võtta või kus ennast söödu jaoks vabaks joosta. Asja tegi raskemaks see, et mul ei olnud meelde jäänud, kes kuulub kumba meeskonda. Kui olime juba platsilt ära läinud, tuli mulle pähe küsida, kas minu löödud värav oli suluseisust. Kinnitati, et oli küll. Sellepärast siis hõisatigi vähem. Aga nad polnud mulle ise ütlema hakanud, et värav ei lugenud, et mitte mulle pettumust valmistada. Inimestel oli erinevalt meelde jäänud, mis tulemusega mäng lõppes, kas see oli 2:1 või 1:1. Üks mäletas isegi, et 0:0. Martin oli jäänud üksi platsile. Ta lõi väravale peale, aga tabas vaid posti, mille vastast pall hoopis teise väravasse põrkas. See värav vist luges, sest selle puhul ei saanud suluseisust hästi rääkida. Mõtlesin, et minu värav vist ka tegelikult ikkagi ei olnud suluseisust. Kadri pani käima arvutiprogrammi, millega vaatasime skemaatiliselt uuesti läbi kõik mängus tehtud liigutused. Mängisime korvpalli edasi.

0 vastukaja: