neljapäev, oktoober 05, 2006

Sohk

Kõige pikem tänane unenägu oli selline:

Mängisin kiirmaleturniiri. Enne mängu algust panin nuppe peale. Mees, kes oli Raaliste moodi, aga natuke teistsugune, küsis mult, mis avangut ma mängin. Tema küsimuse põhjal taipasin, et olin pannud kuus valget nuppu mustade nuppude kohale. Mees rääkis veel, et ta oli öösel mänginud teise mehega, kuni see ütles, et ta ei näe enam hästi. Mäng hakkas pihta. Mul olid mustad. Teisel või kolmandal käigul käis minu vastaseks olev koolipoiss c-etturiga e5. Ütlesin, et see on ju valekäik. Läksime laua juurest ära. Varsti tuli kohtunik Rei ja ütles, et talle tundub, et ma läksin laua juurest ära. Nüüd tuli mulle meelde, et esimene valekäik ei olegi veel kaotus. Seega poleks ma tohtinud laua juurest lahkuda. Läksime selle juurde tagasi. Rei hakkas vastase karistamiseks mõtlemisaega muutma. Seier ei tahtnud sõna kuulata. Ütlesin, et ma võin seda kinni hoida. Vastane tõstis nüüd etturi e5-lt d5-le. Ütlesin, et see on ka valekäik. Rei vormistas nüüd vastasele kaotuse. Rääkisin sellele poisile, et ta oleks võinud teha vähemalt mõne huvitavama valekäigu, näiteks Ke1-d8. Mulle meenus veel, et reeglite järgi oleks mulle võidu tooma pidanud vist alles kolmas vastase valekäik. Kui toodi järgmise vooru loosimine, ei leidnud ma sealt oma nime. Enne kui ma sellest Reile teatada jõudsin, ütles ta juba, et loosimine läheb ümbertegemisele. Ütlesin talle siiski, et minu nimi on mängijate hulgast kaduma läinud. On küll kokku pandud Runne ja Runnenl, kuid kumbki pole minu nimi ja ma ei tea, kumma all on mind mõeldud. Pärast turniiri lõppu rääkisin Reile, et nüüd ma hakkan aru saama, et see valekäike teinud poiss ei teinudki neid vist kogemata, vaid rünnaku eesmärgil. Sven või keegi võis talle õpetada, et minuga tuleb nii mängida. Mõtlesin, et Sven nähtavasti arvab, et kui ta saab tavaliselt minust rohkem punkte, siis on mul ka halvem mälu ja ma ei mäleta, mis väljal seisis nupp eelmisel käigul, kuid tegelikult võib mõni näitaja minul ka parem olla. Valekäikude reegel ikka toob vahel mulle võidu, sest vastased hakkavad ise riskima.

0 vastukaja: