neljapäev, oktoober 19, 2006

Teistsugune öö

Eilne ja tänane öö erinevad nagu öö ja päev. Aga ühest unenäost kirjutan siiski ka täna:

Sain keskkooli lõpetades peaaegu kõigis ainetes maksimaalse hinde. Hinded liideti kokku ja summa väärtust näitas diagrammil olev sammas. Suure kogusumma eest sain veel lisapunkte, mida oli kujutatud samba keskel asuva samba ülaosa kergitava mõrana. Nii ulatas samba tipp saja protsendi jooneni. Lõpetajad olid saanud kuni ühes aines lisaks maksimaalsele hindele ka hüiumärgi, mis näitas eriti head tulemust. Läksin hinnetele lähemale, sest eemalt ma ei näinud lugeda, mis aines mina hüiumärgi olin saanud, kuid lähemale minnes see kadus, nagu oleks tegemist vaid seina defektiga. Mõtlesin, et kui õppejõud ütles mulle, et tegin eksami silmapaistvalt hästi, siis oleksin võinud talle öelda, et pangu ta mulle siis hüiumärk. Kõigil õppejõududel ei olnud üldse hüiumärgi panemise kommet. Keskkooli lõpu maksimaalsete hinneteni olin jõudnud esimese klassi minimaalsetelt hinnetelt. Minu arvates oli edukas spurt hea sportlik saavutus. Heleni hinnete summa sammas ulatus saja protsendi joonele isegi ilma lisapunktide mõrata. Helen tuli ja näitas mulle, et kuskile oli kirjutatud, et madalate hinnetega keskkooli lõpetada ei ole hea, muidu ei pääse keskkooli, põhikooli ega algkooli. Helen ei saanud aru, miks peaks üldse pärast keskkooli lõpetamist algkooli minema. Ütlesin, et siin peaks kirjas olema ka lasteaed ja see käib järeltulijate kohta. Helen naeris ja läks eemale.

0 vastukaja: