esmaspäev, november 20, 2006

Oli pühapäev

Pühapäeval lugesin kõigepealt blogisid. Seejärel läksin raamatukokku, kus lugesin välismaist ajakirja. Seejärel tulin koju, kus lugesin kuut pooleli olevat raamatut, igaühte kaks lehekülge. Mul tegelikult on rohkem raamatuid pooleli, kõigil järjehoidjad vahel. Vahepeal lugesin jälle võrgust - välismaa ajalehti. Sel ajal tundsin kurnatust, kuid järgmiseks eetikeelsete raamatute juurde tagasi pöördudes see kadus. Ehk aitasid ka liikumisharjutused, mida ma mingitel kellaaegadel tegin. Kuna kuue raamatu korraga lugemine oli tundunud liiga närviline, siis lugesin nüüd kahe lehekülje kaupa vaheldumisi ainult kahte. Üks oli välismaise kõrgseltskonna ajalugu, teine romaan eesti talurahva elust. Ma arvan, et kontrast tegi mõlema lugemise huvitavamaks. Vahepeal läksin jälle arvuti taha ja lugesin ka Eesti kaugemate maakondade ajalehti. Mulle meeldib lugeda rohkem ajalehe "Koit" juhtkirju kui "Postimehe" omi. Kuigi "Postimehe" omi loen ma palju sagedamini. Ehk aitab kaasa kujundus, kuid "Postimees" kirjutab ka pealiskaudsusi või ärritavat. Viimase ärritava asjana tuleb meelde juhtkiri Euroliidu teenuste vabast liikumisest. Eriti lause, kus öeldi, et vastuseis sellele võib olla põhjustatud hirmudest. Kas parem oleks kui see oleks põhjustatud rõõmudest? Kas hirm ei või olla põhjendatud? Enne eilset magamaminekut jõudsin veel tegeleda kolme mõtlemismänguga. Ja kõige lõpuks lugesin selliseid pabereid, kuhu on kirjutatud pastakaga.

0 vastukaja: