pühapäev, jaanuar 21, 2007

Kiirjutt (kiiresti kirjutatud)

Muutusin rattaks ja hakkasin veerema. Veeresin üle jäneste. Nemad piuksusid ja ähvardasid. Õppisin pähe kolm lindude laulu, aga ei kandnud neid ette. Muutusin ahviks. Ronisin puu otsa ja vaatasin linnupessa. Lind virutas nokaga. Kukkusin puu otsast alla. Saba sai vigastada. Muutusin inimeseks, sest siis ei olnud mul enam saba vaja. Läksin koju, sest seal olid mul riided. Maja oli metsa ääres. Saatsin kolm kirja, milles oli lindude lauldud laulude tõlge. Nokaga löömisest ma ei kirjutanud. Mulle tuli hiireaugu kaudu külla päkapikk. Küsisin, kas ta on Viplala. Ta vastas, et ei, päkapikk. Küsisin, kas siis tulevad jõulud. Ta vastas, et veel ei tule. Keetsin talle teed. Jõin selle osa ise ära, mis tema sisse ei mahtunud. Kui ta ära läks, kutsus ta mind hiirejahile kaasa. Ütlesin, et ma ei mahu hiirekäiku ära. Ta arvas, et ma võin väiksemaks muutuda. Ütlesin, et ma enam ei oska. Siis ütles päkapikk head aega.

0 vastukaja: