reede, jaanuar 26, 2007

Seadusmuudatused

Nägin unes, et joonistasin pilti. Kui olin inimesed valmis joonistanud, lisasin nende vahele abstraktsemaid kujundeid. Kui valmis sain, näitasin oma pilte Klausile. Klaus ütles selle peale, et ei vaadata mitte enda, vaid teiste pilte. Teiste piltidest oli vaadata Priit Pärna omasid. Neist osad olid värvilised, osadel oli suurelmalt jaolt mustvalgel pinnal vaid paar värvilist inimest. Minu pildid ei olnud värvilised. Ütlesin, et Priit Pärnal olid head värvid kasutada.

Nägin unes, et oli vastu võetud põhiseaduse parandus, mille järgi võisid nüüd kõik inimesed seaduseelnõusid esitada. Kohe oligi hulk inimesi luugi juurde kogunenud ja esitasid eelnõusid. Oli ette näha, et osa seaduseparandusi jääb vastu võtmata sel põhjusel, et inimesed kirjutavad parandatava seaduse nime ebatäpselt. Mulle oli üldse märkamata jäänud, kui see põhiseaduse muudatus vastu võeti. Sama muudatuse järgi lisandus kaheksale Tartu arstile veel üks, kelle juures võisid käia kõik inimesed. Arstid rääkisid, et Tartus ei olnud seni ühtegi kirurgi. Tallinnas oli kirurge olnud neli. Arstid lisasid naerdes, et Tallinnas oli töötajate puudusel nii, et kui keegi ootas kirurgi juurde pääsemist vale ukse taga, siis arstid ei teadnud, kas see inimene on kuskil või ei ole. Ema tahtis, et ma läheks nahaarsti juurde kontrolli ja pani mulle aja kinni. Registratuuris küsiti mult ka, kas ma tulin nahaarstilt rohtu juurde saama. Vastasin, et ma ei saanud juba eelmistel kordadel rohtu juurde ja et ma lähen hoopis kirurgi juurde.

0 vastukaja: