teisipäev, veebruar 27, 2007

Google manipuleerib

Kui blog.tr.ee lõpetas enda lehel tehtud klikkide minu loenduril näitamise, siis jätkas minu blogi päeva keskmine näidatud külastuste arv ikkagi kasvamist, tõustes kõigi aegade kokkuvõttes veel 11-lt 12-le. Aga enamus külastajaid tuli Google'i otsinguga. Nüüd on loenduri näidud hüppeliselt langenud selle tõttu, et lehekülg on otsingutulemuste pingereas kõvasti kukkunud. Sellest võiks aru saada, kui blogidele eelistatakse staatilisi lehekülgi. Aga ma ei saa aru, miks isegi minu nime järgi otsides on viide blogile alles viiendal lehel, pealegi selle esimesele, mitte jooksvale kuule. Võibolla mind ei peeta piisavalt Ameerika-sõbralikuks. Vastasin hiljuti ühele e-mailile, et pean sarnaselt Putiniga Ameerikat ohtlikuks. Peale seda see kukkumine tuligi. Seos on võimalik, sest gmaili postkastis olevad kirjad saab teenuse pakkuja alati läbi lugeda. Ma ei tea küll, kas nad mõne eesti keele oskaja on ametisse võtnud.

2 vastukaja:

Mutt ütles ...

Selle pihta, et blog.tr.ee külastused z-kaunteris ei kajastu, on olemas ravi: http://blog.tr.ee/faq.php#Q10

Mina sain sealt abi :)

Simo Runnel ütles ...

Tänan. Ma vist kunagi lugesin selle abilehe läbi, aga see punkt on sinna hiljem lisatud.