pühapäev, aprill 01, 2007

Turniiri viimane päev

Enda ega teiste kohti turniiril ei oska ma öelda, sest voor nähtavasti veel käib. Täna lootsin mõlemad mängud võita, kuid kogusin 2 punkti asemel 1,5. Tänases esimeses mängus oli vastane suhteliselt noor ja ilma reitinguta. Ta tegi lihtsa vea, võimaldades mul etturiga kahele ratsule kahvel panna. Et ratsu kaotuse eest sai ta vastu etturi, siis alustas ta etturite ülekaaluga lõigus veel rünnakut, kuid see ei andnud tulemusi. Mäng lõppes sellega, et vastane kaotas enne 29. käigu sooritamist ajaga. Viimases voorus oli tegemist suhteliselt vana vastasega, kelle reiting oli minu omast umbes 100 punkti madalam. Võitsin 11. käigul etturi, kuid andsin selle 15. käigul tagasi. Nüüd tekkisid vastasel ka ohtlikud rünnakuvõimalused. 17. käiku mõeldes puudutasin nuppu, millega käimine oleks nähtavasti kaasa toonud kiire kaotuse, kuid vastane käigu nõudmise asemel pakkus viiki, öeldes, et ta peab ära minema. Võtsin viigi kohe vastu. Seisuhinnangud võivad vahel ka muutuda. Täna hakkas juba kommenteeritud eilse teise mängu puhul paistma, et etturikahing mulle siiski paremust ei andnud, vaid oleksingi jäänud vähemetturiga.

Turniiri lõpetasin 2,5 punktiga 6 võimalikust. Võiduprotsent on väiksem kui kahel eelmisel aastal samadel võistlustel. Nii võis arvata juba enne turniiri algust, sest tänavu olen treeningule vähem aega kulutanud. Võiduprotsente päris kõrvuti seada ei saa, sest tänavu lõpetati üks voor varem. Lisaks on muutusi mõtlemisaegades ja osavõtjate koosseisus. Minu pika male reiting langeb, seni madalam olnud kiirmale reiting jääb umbkaudsel hinnangul samaks või pisut tõuseb.

0 vastukaja: