neljapäev, juuni 14, 2007

Tabletid enne mängu

Koos arvuti maleprogrammiga olin saanud kaasa nelja sorti tablette. Ühte tuli võtta enne mängu alustamist, teist keset mängu värskendamiseks, kolmandat ekstaasi tekitamiseks, neljandat pärast mängu puhkamiseks. Mõtlesin neid turniiril kasutada. See oleks arvatavasti toonud kaasa märgatavalt parema tulemuse, sest tabletid olid teaduslikult välja töötatud. Aga Tõnu sõi ise kaks minu tabletti ära, kuigi ma poleks tahtnud neid talle anda. Lisaks panin ise ühe tableti vale sordi virna, nii et ma enam ei teadnud, kummast sordist see tablett on. Hakkasin mõtlema, et need tabletid võivad tegelikult liigituda dopingu alla. Need on küll poest ostetud, aga võivad olla poodi jõudnud mingit kahtlast teed pidi.

Kõndisime mööda maanteed. Maantee ääres märkasime esimesi punaseks läinud metsikult kasvavaid aedmaasikaid. Korjasin ühe maasika, aga selle all oli ehmatus - herilasepesa. Tõmbasin kiirelt käe ära ja pääsesin nõelamisest. Eelmisel aastal oli täpselt samas kohas maasika all samuti herilasepesa olnud. Keset maanteed sõitsid lapsed jalgratastega. Keelasin neid, öeldes, et jalgratas peab sõitma tee ääres. Küsisin siiski ühelt natuke vanemalt inimeselt järgi, kas neljarealise tee puhul peab jalgratas samuti tee ääres sõitma. See inimene näitas, et lastele on tehtud eraldi teejupp, kus nad saaksid ratastega ringiratast sõita, aga millegipärast nad ei kasuta seda. Läksin lugema e-maile. Neid oli mulle saadetud erinevatel aadressidel. Kati S. oli mulle kirja saatmiseks teinud mulle uue e-maili aadressi, sest ta ei pidanud vanu piisavalt töökindlateks. Üks poiss kutsuti ühe kooli direktori kabinetti. Ukse taga pidi ta ootama, millal direktor ta sisse kutsub. Kabinetti jõudes tundus, et peab veel ootama, millal direktor istuda lubab. Direktor hakkas poissi süüdistama, et see on eksamil maha kirjutanud, sest õpilase teadmised ei saa nii suured olla. Poiss sai ausalt vastu vaielda, sest ta oli küll varem ühel korral maha kirjutanud, aga eksamil polnud ta seda teinud. Lisaks hakkas ta halvustama õpetajaid, et nende teadmised on nii väiksed.

0 vastukaja: