laupäev, juuni 16, 2007

Talveunenägu ja teatriunenägu

Nägin aknast, et naabermaja katusele maandus helikopter. Helikopter oli nii suur, et kartsin, et maja variseb kokku. Selgus, et helikopteri eesmärk on katustelt paksu lumekihti alla lükata. Nüüd ei tohtinud pead aknast välja pista. Sain teada, et üks naaber on kuskil külas käies radiaatori pealt sokke võtma minnes läbi aknaklaasi kolmandalt korruselt alla kukkunud. Seejuures ta eriti kannatada ei saanud.

Vanemuises tähistati kooli aastapäeva. Algul istusin viimases reas, ürituse teisel poolel saali eespoolses osas. Minust vasakul istus Erik, paremal oli vaba koht, millega rida lõppes. Annika istus minu ees ja küsis, kas ma ei taha rea otsa peale istuda. Ma ei saanud aru, kas ma olen tema arvates mõne teise tüdruku koha ära võtnud või tahab ta ise Eriku kõrvale istuda. Aga ta loobus oma nõudmisest, öeldes, et kui ma kohta vahetaksin, siis ma ei tunnetaks, kui palju inimesi saalis on. Ta istus ise sinna, kuhu oli minul istuda soovitanud. Laval esinesid peamiselt minu klassikaaslased. Põhiliselt tegelesid nad Euroopa Liitu kuulumise kiitmisega. Lauri N. karjus küll laval põlvi nõksutades, et Euroopa Liit on loll, aga sellega ta püüdis ainult eurovastaseid või konkreetselt mind parodeerida. Sõnavõttude teemad lähtusid esinejate erialadest ja olid üsna asjatundlikud. Siiski ei pidanud ma õigeks, et mulle polnud pakutud võimalust vastulausega esineda. Aga selle seletamiseks oli mul varuks ütlus, et funktsionäärid räägivad ainult funktsionääridega. Nüüd hakkas esinema Krister. Tema ettekande teemaks oli, et Euroopa Liidust väljapoole jääv Norra on tegelikult vaene riik. Norra maavarade kasutamine olevat seotud probleemidega ja osades Norra provintsides kehtivat samasugune kord nagu Euroopa Liidus. Krister oli esinejatest ainuke, kes tunnistas, et kõikidele tema väidetele on ka vastu vaieldud.

0 vastukaja: