teisipäev, juuli 03, 2007

Munadest arvuti kaudu magamistoani

Tulin koju ja võtsin külmutuskapist välja lihavõttemunad. Lihavõtte ajal oli öeldud, et need tuleb kiiresti ära süia, aga nüüd oli juba nädal möödas. Tahtsin süia viimast enda värvitud muna, kuid ei olnud algul kindel, milline on minu värvitud. Meie võrguleheküljele oli lisatud uus loendur. Ema oli loenduri saamiseks kasutanud kas Hennu või minu e-maili aadressi, aga nüüd enam ei mäletanud, millist. Igal uuel loenduril pidi olema midagi uut moodi. Uuel loenduril oli teistmoodi see, et erinevalt kahest vanemast näitas see, kas lehekülge on külastatud arvuti või mobiiltelefoniga. Vahepeal oli suurem telefoniga külastuste arv. Blogi lugemiseks oli telefon sobiv, sest pilte blogis nagunii ei olnud. Ema ütles, et nüüd tuleb Tõnu ka jälle minuga samasse tuppa magama. Protesteerisin, et neli inimest ühes toas on liig. Ema ütles, et siis ma näen, kui palju vendasid mul on. Kartsin, et ma pole enam norskamisega harjunud ja ei jää magama. Eriti ei meeldinud mulle see, et nüüd oli inimesega voodi mõlemal pool minu voodit, nii et kummalegi poole nägu pöörates ei oleks inimestest pääsenud. Kadri ei pidanud Tõnuga kaasa tulema, vaid oma majja jääma.

0 vastukaja: