pühapäev, juuli 08, 2007

Söömisvõistlus

Köögis toimus malevõistlus, mis seisnes selles, et sõime võidu kohupiima. Iga vooru ajal pidi iga võistleja sööma tühjaks ühe taldrikutäie, et vaadata, kes kauem vastu peab. Martin küsis Reilt, kas võib võtta väiksema portsu. Rei vastas, et võib küll, sest võistlus käib ka selle peale, millal kohupiim kausist otsa saab. Ütlesin, et ma kasutaks muidu ka Martini kavalust, aga mul on kõht tühi. Panin endale taldrikusse kisselli, aga siis võttis üks poiss mu taldriku ära ja pani ise kiselli sisse kohupiima ning hakkas seda sööma. Seisin mõnda aega liikumatult. Kui ma jälle tähele panema hakkasin, mis toimub, siis ütlesin, et algul jäin ootama, millal see poiss mu koha vabastab, seejärel unustasin ennast seisma. Nüüd pääsesin laua taha. Panin uude taldrikusse normaalsuurusega portsu, aga klaasi kallasin natuke vähem jooki kui varasemate voorude ajal. Hakkasin söömisega pihta, kuigi minu vastane ei olnud veel saabunud. Mulle hakkas tunduma, et erinevates voorudes erineva suurusega portsude söömine on lubatud seetõttu, et iga vooru algul saab vastasega kokku leppida, kui suur ports süia.

0 vastukaja: