reede, juuli 27, 2007

Vast tahtis Itaalia seisukohta võtta

Oli vene keele tund. Vene keele paremaks omandamiseks hakkasin seda iseseisvalt lugema. Vahepeal ei olnud paberilaadsel pinnal tähti, kuid siis mul vist nägemine teravnes, sest tähed olid olemas. Isa ütles, et ma põletaksin selle ajalehe ära, läheksin Kirjandusmuseumi ja kirjutaksin seal raamatu. Mina polnud nõus läbi lugemata vana ajalehte ära põletama. Tahtsin lugeda läbi terved numbrid, isegi kuulutused, kuigi nii läheb töö aeglaselt edasi. Toomas ütles, et magistritöös kirjutasin ma õige teema asemel kamba asjadest ja veel ühel valel teemal. Vastasin, et nende asjade kohta ma tegin küll ajalehest väljakirjutusi, aga magistritöös ma neist ei kirjutanud. Lugesin ajalehte edasi. Seal kirjutati, et üks laev lähenes Itaaliale ja Itaalia võttis endale eesmärgiks valmistada tuumapomm. Hakkasin kahtlema, kas 19. sajandil ikka osati sellist eesmärki võtta. Vast tahtis Itaalia tuumarelva küsimuses ainult seisukohta võtta.

Närisin nätsu. Ma ei mäletanud, kust ma selle nätsu sain, võibolla oli see sama näts, mille ma põrandalt leidsin. Mäletasin, et teised on varem nätsu hääletult närida saanud, aga minul praegu suu matsus. Muidu oli suul hea tunne. Tõnu lamas kahekorruselise voodi esimesel korrusel ja Klaus teisel. Tõnu ütles Klausile, et ta saab Klausile purjus peaga vett anda. Mina ütlesin oma voodist, et ma ei saa silmi lahti. Varsti lisasin, et nüüd mul on juba silmad lahti. Iseseisvuspartei juhatuse liige kaebas, et partei liikmetest ei ilmuta keegi peale tema aktiivsust. Ema tahtis mõnedele Iseseisvuspartei liikmetele kirja saata. Ühe nime kirjapilti küsis ta enne teiste käest. Ta oli selle täiesti valesti kirjutanud. Mõtlesin, et las ta saadab kirja pealegi vale nimega, küll nime omanik kirjale vastates ise parandab. Kaevati veel, et kirjale on raske vastust saada. Pidasin Iseseisvuspartei esimeest suureks vaidlejaks, seetõttu soovitasin, et ema talle kirjutaks, siis ta saab iga päev sellise vastuse, mis talle meelde jääb. Hakati koostama Iseseisvuspartei listi. Mõtlesin, et kui mind peaks sinna listi pandama, siis ma sinna ei kirjuta, sest ei ole partei liige. Või hakkan listis tutvustama rohelise erakonna seisukohti.

0 vastukaja: