kolmapäev, august 01, 2007

Unekartulitest valimiseelistusteni

Ühes raamatus ütleb näljane tegelane, et ta näeb igal öösel unes praetud kartuleid. Ükskord rääkis üks minu vend, kes parajasti kasvatas isiklikul tillukesel peenral kartuleid, et ta nägi unes hästi suuri kartuleid ja leidis pärast seda päriselt maa seest ka hästi suured, aga unenäos olid veel suuremad. Viimati paluti mul osta poest marju, aga ma peale viinamarjade neid ei leidnud, mistõttu ostsin hoopis hästi pisikesi tomateid. Kui ühel päeval püüdsin meenutada, kas tomati ots on roheline või valge, siis esimesel kontrollitud tomatil oli hoopis kollane ja roosa. Järgmistel on tõesti nii rohelist kui ka valget värvi märgata olnud. Kui keegi oli öelnud, et ta on parempoolne, sest ta on paremakäeline, siis minu kohta saaks väita, et ma valisin rohelisi, sest mul on rohelised silmad.

0 vastukaja: