kolmapäev, september 05, 2007

Õigete Inimeste Partei

Mind kutsutakse Õigete Inimeste Parteisse. Ma ei teadnudki varem, et selline partei olemas on. Aga vastan, et võiksin küll sellesse parteisse astuda, sest endale tuttavatest inimestest olen kõige õigem. Ainult et ma ei tea, kas parteis juba teisi õigeid inimesi ees ootab või olen mina esimene. Partei võib ju endale võtta ükskõik millise nime. Rohelises Parteis ei ole minu andmetel ühtegi rohelise rassi esindajat. Sinises Erakonnas ei olnud ei sinise rassi esindajaid ega ka mitte valgesse rassi kuuluvaid siniverelisi. Ega ka mitte ühtegi teist rassi esindavat siniverelist. Punaste parteiks hüütavas parteis on küll punasenäolisi ja punasejuukselisi, aga partei ametlik nimi on hoopis Kommunistlik Partei.

Ootan neli päeva, siis saan ÕIP-lt oma järelepärimisele vastuse, et kõik partei liikmed on õiged inimesed. Senised liikmed olevat isegi õigemad kui mina, ainult et nüüd olevat otsustatud võtta suund partei liikmeskonna laiendamisele ja uute inimeste alles pärast liikmeks saamist ümberkasvatamisele.

See paneb mind imestama. Mitu liiget sellel parteil siis on? Partei registreerimiseks on vaja 1000 liikme olemasolu. Nii palju minust õigemaid inimesi ei tohiks riigis olla. Aga võibolla ei olegi see partei veel registreeritud. Ehk ma sellepärast ei olnudki temast kuulnud, et tegu on alles algatusgrupiga. Aga kui seal oleks kõik tõesti õiged inimesed, siis pöörataks neile vast suuremat tähelepanu. Või hoiavad nad enda olemasolu esialgu ise saladuses? Loodetavasti ei ole tegemist petistega, kes ainult ütlevad, et nad on õiged inimesed, kuigi tegelikult ei ole. Kui nad oleks petised, oleks neil mingi konkreetne eesmärk, aga seda neil ei paista olevat.

0 vastukaja: