reede, september 07, 2007

Moos on tähtis

Moosi tähtsust ei ole ma veel unustanud. Ma mõtlen seda moosi, millest olen kirjutanud ja mida ainult vaimusilmas näinud. See ongi kõige õigem moos. Mulle tundub, et see on pohlamoos. Aga nüüd hakkan teisi moose ka nägema. On tulnud aeg kirjutada margariinist. Ostan margariini paki ja hakkan margariini lakkuma. Määrin margariiniga seinas olevat tapeeti. Otsin margariini seest kalliskive. Kui või sisse olevat klaasipuru segatud, siis võib ju olla, et keegi segab margariini sisse kalliskive ka. Kõigepealt leian sealt siiski kopikaid. Need enam ei kehti. Aga minu kujutluses kehtivad. Lähen kujutletava rahaga kujutletavasse poodi. Olen laps ja ostan kommi. Müüja ütleb, et ma täiskasvanutele ka annaksin. Täiskasvanud ei võtta alati kommi vastu. Täiskasvanud keedavad moosi. Seekord näen purki pandud pohlamoosi.

0 vastukaja: