laupäev, september 22, 2007

Palju nuppe ja loomi

Rääkisin tüdrukuga, kes minu arvates oli Kati P. Aga varsti hakkas mulle tunduma, et ta on siiski keegi teine ja B klassist. Kui küsisin, kas ta on B klassist, siis ta kinnitas, et see on nii. Näitasin ühte inimest B klassi pildilt ja küsisin, kas see on tema. Ta näitas, et tema on pildil üks teine. Jõudsime metsaäärsesse majja, kus ma olin varem käinud, aga mida ma hästi ära ei tundnud. Sealt pidi reis varsti edasi minema. Reisile kaasa võtmiseks pakkisin male ja kabe nuppe. Kabenuppude karpi panin võimalikult palju nuppe, et oleks kindel, et piisav arv nuppe on olemas. Aga nuppe sai liiga palju, sest karbile ei läinud enam kaas peale.

Aafrikas elas palju erinevaid loomi. Ühe inimese kohta räägiti, et ta sõi nii vähe liha, et suri ära. Selle jutu peale sõin igaks juhuks natuke liha. Pidime viima koju palju raamatuid. Mulle näidati, et saan need üle piiri vedada, sest kõrvalaed on juba meie Paide aed. Nii ma tegingi.

0 vastukaja: