reede, oktoober 26, 2007

Päev Riigikogus

Olin Riigikogu saadik. Koalitsioonierakonnad valisid oma esindajaid. Selleks koostati erakondlaste ütluste tabel. Esindajad osutusid valituks kahe poolthäälega, sest teiste erakondlaste ütlused olid ebamäärasemad. Jürgen kritiseeris seda, et esindajaks valiti rohelisi, sest need ei pidavat vajalikke asju tegema. Jürgen rääkis Riigikogus palju, mina olin kogu aeg vait. Aga elulukku oleks sellegipoolest kirja jäänud, et olen Riigikogu saadik olnud. Ja leidsin ka, et juba ainuüksi see, et ma siin kohal olen ja kõnesid kuulan, on arendav. Tegin nüüd täna esimese vahelehüüde, et pärastlõunal oli Laari habe lühem. Laar kandis särki, millel olid tähed SDE. Sellega tahtis ta näidata, et on teiste erakondade sõber. Aga sotsiaaldemokraadid olid koalitsioonis, iga erakonna sõber poleks Laar olnud. Keskerakonna saadikute juurde tuli üks tüdruk, kes tutvustas ennast neile, et ta on Keskerakonna saadikukandidaat ühes valimisringkonnas. Ema tegi süia. Vaatasin Saksamaal tehtud harilikke pliiatseid. Need olid sama firma omad, mille pliiatseid kasutasin lapsena, aga nüüd oli pliiatsite kujundus natuke muutunud. Riigikogu esimees rääkis immigrantide kinnivõtmise plaanist. Küsisin, kas harilikku pliiatsit ei tohi ka olla. See oli minu teine tänane vahelehüie. Esimees vastas, et ei tohi, sest nad võitlevad immigrantidega täisnurkselt. Küsisin täiendavalt, kas õpilasel ega õpetajal ka ei tohi harilikku pliiatsit olla. Nüüd oli esimees sunnitud oma sõnadest taganema.

0 vastukaja: