teisipäev, oktoober 30, 2007

Sarnane idee

Läksime rongi peale. Jäime sellest maha. Oli väga tõenäoline, et jääme järgmisest rongist ka maha.

Lugesin Teet Kalda romaanist, et keegi valis gloobuse pealt välja koha, kust üle jõe minna, aga maakera pöörles eest ära. See oli väga sarnane ühe minu blogisissekandega. Ütlesin, et tuleb välja, et kõik mida ma blogis kirjutanud olen, on juba enne mind kirjutatud. See raamat oli ilmunud enne minu sündimist, aga mina olin samasugusele mõttele tulnud iseseisvalt. Ütlesin, et kui raamat oleks hiljem ilmunud, siis ma arvaksin, et see idee on võetud minult. Rohkem ei saanud ma selliseid asju kirjutada, sest nüüd ma teadsin, et need on juba raamatus olemas.

Minu toas oli asparaagus hiljuti ümber istutatud, aga kogemata mulla asemel moosi sisse ja senisest väiksemasse potti. Tahtsin juured jälle mulla sisse panna. Läksin ja kastsin selle moosiga Pille toas ühe poti mulda. Moos kadus kohe mulla sisse. Pott hakkas mulda üle ajama ja seda pudenes raamatute peale. Püüdsin kukkuva mulla asparaaguse potti.

0 vastukaja: