neljapäev, november 29, 2007

Mõttekäik hambaarstist arhiivini

Hambaarst oli ühe inimese röntgenipildi ära kaotanud ja tuli uus teha. Uue eest maksma ei pidanud, aga inimene polnud rahul, sest röntgen kahjustab tervist. Hiljuti rääkisin ka ise, et ma ei taha arvatavasti kujutlusliku hambavalu pärast röntgenisse minna. Mulle selgitati, et hambaröntgen on väiksem kui kopsuröntgen. Aga valu läks siiski iseenesest üle. Viimasel ajal on mul vahel kõndides jalad valutama hakanud. Lapsena kaebasin samuti jalavalusid. Siis soovitas arst lasta jalgade peale vaheldumisi külma ja kuuma vett. Hommikul pidi viimaseks jääma külm ning õhtul kuum vesi. Liiga kuuma vett ei tohi endale peale lasta. Lumehange minek on ohutum. Üks arst ütles, et ükski haigus ei tule külmetusest. Seda ma ei usu. Arvatavasti oli tegemist noore arstiga, kellele kõik ei olnud veel selge. Ühele noorele arstile tegi nalja, et patsient on talle rääkinud, kust tal valutab. Selle arsti juurde ma ei lähe. Varsti tuleb jälle raamatukokku minna. Täna on kell selleks juba liiga palju. Ma ei tea, kas ma lähen lähemal ajal uuesti arhiivi, sest pole selge, kas välja tellitud materjal leitakse.

0 vastukaja: