teisipäev, november 27, 2007

Tornist müntideni

Tornis olid inimesed kihtide kaupa tähtsuse järjekorras. Tähtsamate inimeste kihid olid kõrgemal. Üks kõige tähtsama kihi liikmetest oli Mozart. See jäi mulle veidi mõistetamatuks, sest nii hea tema muusika ka ei tundunud. Torn läks ümber. Tahtsime hakata mängima kabet, aga enne tuli kabelaud neljast tükist kokku panna.

Õpetaja Kalme ütles, et ta paneb kõigile veerandihindeks vähemalt kolme. Kes õppida ei taha, seda ei saavat ühegi meetodiga õppima panna. Keskkoolis ei olevat õpetaja töö enam õpetamine, vaid õppima panemine. Õpetaja selgitab erinevaid õppimise meetodeid.

Mul oli mitu aastat tagasi jäänud pooleli ühe ajaleheartikli põhjal uue artikli kirjutamine. Nüüd jätkasin seda. Kui oleks kirjutanud uue artikli värskelt ilmunud artikli põhjal, ei oleks seda avaldatud. Aga mitu aastat tagasi ilmunu hulgast materjali otsida sai küll. Kirjutasin, et mul on nii palju raha, et kui korteri eest ei peaks maksma, jätkuks seda elu lõpuni. Kraapisin selle lause maha ja kirjutasin asemele tõepärasema, et mulle tuleb raha sellises tempos juurde, et kui korteri eest ei peaks maksma hakkama, jätkuks mul raha elu lõpuni.

Oudekki ütles, et talle ei meeldi, kui mõned kasutavad igas lauses sõnu "naine" või "mees". Seega oli ta selles minuga ühisel arvamusel. Mõtlesin, kas vastata, et mõned ei kasuta üldse sõna "inimene". Oudekki küsis, kas meil kasvavad kartulid Peedul suureks. Vastasin, et väga suureks ei kasva, sest seal ei ole valgust. Üks vend lisas, et vanaema suvilas ja meie suvilas kasvavad erineva suurusega kartulid. Henn ütles, et tal jäi metsas päikse käes kasv kängu. Vastasin, et mina päikse käes just kasvasin. Tegelikult oli Henn must pikem. Võrdlesin oma kasvu Tõnu omaga. Ütlesin Tõnule, et võibolla olen ma tast pikem. Lisasin, et aga see ei ole oluline.

Arvutis postkasti avades nägin, et ka Helina on postkastis. Ta hakkas mulle midagi kirjutama, aga kui oli kaks sõna kirja pannud, kustutas need ära. Rohkem temast mingit märki ei tulnud. Erik oli kasutanud varjunime 1helin. See tuli vist sellest, et ma olen talle üks kord helistanud. Andres J. hakkas ühe väiksema poisiga mündipuhumist tegema. Ta lasi sihilikult enda mündid väiksemal poisil endale saada. Aga üllatus pidi olema see, et need ei olnud sendid, vaid kehtetuks muutunud kopikad. Kuid kopikaid võis ta saada vaid minu plekkpurgist. Ma ei lubanud tal neid võtta.

0 vastukaja: