kolmapäev, jaanuar 30, 2008

Materjali otsimas

Läksin Kirjandusmuuseumi. Nägin seal kellegagi rääkimas autorit, kelle raamatu koostamisega ma parajasti tegelesin. Varasematel kordadel olin teda teretanud, aga just sel põhjusel, et ma praegu tema raamatut koostasin, ei öelnud ma talle sel korral midagi. Lisaks sel põhjusel, et ta vaatas teises suunas. Aga silmanurgast ta arvatavasti nägi mind. Käsikiri oli tõenäoliselt juba koos, aga tahtsin siiski veel kontrollida, äkki on sellele midagi lisada. Seda oleks saanud teha kataloogi uurides, aga selle asemel tahtsin kõigepealt läbi vaadata ühe sarja avariiulil olevaid raamatuid. Kohe esimesest kätte võetud raamatust nägin, et seal on selle autori mulle varem tundmatuid artikleid koguni mitu tükki sees. Uude raamatusse neid panna ei saanud, sest seda koostasin eesti kirjandusest rääkivatest artiklitest, aga need rääkisid väliskirjandusest. Et need olid siiski huvitavad, siis hakkasin neid vähemalt lugema.

0 vastukaja: