kolmapäev, jaanuar 23, 2008

Toolijalad

Ansip ütles ajalehes, et ta ei saa nii madalate maksude juures veel palkasid suurendada. Leidsin, et nii on õige - kui maksud ja palgad on mõlemad väiksemad, siis on vähem asjaajamist. Siis tuli meelde, et toidu hind on kõvasti tõusnud, seega võiks juba palkasid suurendada.

Olin tellinud lugemissaali raamatu, mida olin varemgi välja tellinud. Mõtlesin sel korral lugeda ainult ühe lehekülje ja seejärel raamatu tagastada. Siis hakkasin mõtlema, et ma pean korralikult õppetööga tegelema hakkama, sest selles õppeastmes olen raha eest, seega pean selle lõpetama. Kui eelmises õppeastmes tegin võõrkeelsetest raamatutest väljakirjutusi, siis sel korral mõtlesin kirjutada üles raamatute tõlked. Aga sellel oli see miinus, et kui ma esimesel korral oleksin tõlkinud midagi valesti, ei oleks mul hiljem enam olnud originaali, kust tõlget täpsustada. Olin Paide köögis. Tegelesin teiste autorite artiklikogumike koostamisega. Oli oht, et nende eest ei oleks enam makstud toetust, kui koostaja olen mina. Siis oleks tulnud minu koostatud raamatud avaldada võltsitud koostajanime all. Raun tahtis, et kui me E. Loone raamatu välja andsime, siis annaks ka ühe Rauna valitud autori oma. E. Loone polnud väga tarka muljet jätnud, aga nüüd taipasin, et kuna toolil istuja mõtted lähevad toolijalgadesse, siis tuleb tarkust otsida selle tooli jalgadest, millel ta peal istus.

0 vastukaja: