pühapäev, veebruar 10, 2008

Mõttekäik magamisest meesöömiseni

Täna öösel ma magasin kaua, sest kõik oli rahulik. Seevastu reedel pidin ma varem tõusma ja uni läks veel varem ära. Üks maletaja ei tulnud reedese maleturniiri alguseks kohale, vaid astus sealt hiljem läbi, öeldes, et tahtis magada. Nädal varem ta turniiril osales, aga ütles ka siis, et on öise eluviisiga. Minult küsis ta ka, mida ma öösel teen ja mis kell ma üles tõusen. Sellele eelnes küsimus, mis asju ma joon. Vastasin, et hommikul jogurtit, lõunaajal keefiri ja õhtul teed. Tegelikult joon veel mahlasid, kalja ja vett. Täna alustasin nektarist ja jätkasin jogurtiga. Nektari nimetus on eksitav, sest siis võidakse arvata, et kreeka jumalad jõid sama jooki. Roomlased olevat olnud kreeklaste ja teiste idapoolsete rahvaste vastu humaansemad, samal ajal kui läänepoolsete metsikumate rahvaste vastu julmemad. Meiega võidakse Euroopa Liidus julmemalt ümber käia sellepärast, et oleme idapoolsemad ja seega metsikumad. Kuigi teiselt poolt antakse vaesematele liikmetele abirahasid rikkamate arvel. Aga trahve on vist ka vaesuse tõttu kergem saada. Ja suhkrutrahv ning suhkru hinna tõus tulid selleks, et me maksaksime peale suhkrukasvatajatele, kuigi ise suhkrut ei kasvata. Mesindust võiks suhkrutootmisena käsitleda, sest mesi sisaldab magusat ainet. Vahepeal oli mul kombeks süia igal õhtul lusikatäis mett. Nüüd ma olen sellest kombest loobunud. Kui vahel meepurk lauale pannakse, siis saia või sepiku peale määrin küll.

0 vastukaja: