neljapäev, aprill 17, 2008

Klassivanema valimised

Saime informatsiooni Itaalia ja Eesti poliitikute kohta. Eriti vastuoluline poliitik oli olnud Teemant. Hakati valima klassivanemat. Klassivanem tavaliselt midagi ei tee, aga oluline on, kes kui palju hääli saab. Kõigepealt hakati hääletama Hennu ja Toomast. Esimesena pidid käe tõstma Hennu toetajad. Tõusid vaid üksikud käed. Henn muutus süngeks. Ütlesin talle lohutuseks, et ega ma Tooma poolt ka ei hääleta. Teistega paistis umbes sama moodi olevat, nii et kumbki kandidaat ei saanud palju hääli. Järgmiseks hääletati Klausi ja Tõnu. Kõige rohkem hääli oli oodata Tõnule, aga mina hääletasin Klausi poolt. Paistis, et minu hääl ei läinud arvesse, sest käsi ei olnud kõrgel õigel hetkel. Lahkusin klassiruumist. Fuajees seistes nägin, kuidas trepist tuli korraga alla hulk õpetajaid. Kui üks õpetaja oleks avaldanud soovi minuga abielluda, siis ma oleksin keeldunud.

Kõrvuti oli hulk väikseid lette, kust müüdi toitu. Seisin sabas koos emaga, aga kaupa tahtsime osta kumbki eraldi. Mina tahtsin osta kooki. Ema soovitas mul osta kolm tükki. Mina eelistasin osta neli. Ühe leti taga müüs Veljo. Pärast raha maksmist kontrollisin, ega teised ostjad mult rahakotti ära ei varastanud. See oli alles. Tagasisaadud raha ma rahakotti ei pannud.

0 vastukaja: