esmaspäev, aprill 28, 2008

Pehme parkett

Tegelesin ühe raamatuga. Seejärel sain teada, et üks poiss nägi unes, et kohtus ühes poes minuga ja mina käskisin tal teha lollusi, mis talle meeldisid. Ma teadsin, miks ta sellise unenäo nägi. Olin ise hiljuti näinud samuti unes, et kohtun selle poisiga selles poes. Ja hiljuti olime päriselt kohtunud. Sorisin ühe teise poisi asjades. Tal oli segamini väga erinevaid asju. Sealhulgas tema halvemini välja tulnud tekste koos neile vastuseks kirjutatud sõimuga. Need asjad oleks tulnud millalgi ära sorteerida. Pööningu põrandas olid püsti naelad, terav ots ülespoole. Hoiatasin selle poisi õde, et ta neile naeltele peale ei istuks. Ta otsustas, et naelad tuleb kõveraks taguda. Ühe teise maja pööningule olid minu vennad parketti pannud. Keegi oli kukkunud läbi põranda. Nii võib kukkuda läbi mitme korruse. Kui küsisin vendadelt, kas läbi parketi kukkumine ei või korduda, siis nad vastasid, et ei või. Kukkumine olevat aset leidnud sellepärast, et algul kasutasid vennad vanu pehmeks läinud parketitükke. Aga hiljem olid nad need asendanud uute ja tugevamatega.

Avasin ühe blogi. Olin seda varemgi avanud, aga harva. Blogi kujunduseks oli ruudustik, aga neisse ruutudesse oli vähe kirjutatud. Vaatasin oma postkasti. Ette tuli mingi ingliskeelne pikk jutt spämmi kohta, mida ma ei viitsinud läbi lugeda. Võibolla küsiti selles, kas ma ei tahaks spämmi ära kustutada. Aga võibolla oli see hoopis teade, et spämmi hulka on sattunud vajalik kiri. Kui kuskil oli juttu, et üks õpilane ei viibinud vahetunni ajal klassiruumis, siis olevat sellise kirjelduse järgi ära tuntud, et see õpilane olin mina. Mina mäletasin ja nägin, et oli ikka teisi ka, kes vahetunnis klassis istumise asemel koridoris seisid. Vaatasin, mis on ühe ukse taga. Ruumis olid sees mehed, kes palusid mul heita lauale pikali. Algul ma ei saanud aru, milleks. Aga kui olin pikali, siis kuulsin meeste suust, et nad hakkavad mul tükki küljest lõikama. Nüüd sain aru, et nad peavad mind kellekski, kes pidi nende juurde operatsioonile tulema. Ronisin laualt maha. Kui sain aru, et ma tegelikult magan, tajusin ennast kodus voodi kohal hõljumas. Varasemate unenägudega võrreldes oli uus see, et ma ei puutunud voodit ühegi punktiga.

0 vastukaja: