reede, juuni 27, 2008

Jagati raha ja riideid

Läksin päevakeskusesse malevõistlustele. Jäin natuke hiljaks. Täna oli siin nii vähe osavõtjaid, et kiirmale asemel oli hakatud mängima pikka malet. Osavõtjaid oli turniiril enne mind kolm, mind pandi neljandaks. Hakkasin mängima K. Peeboga. Ta teatas juba avangus, et tema seis on võidetud ja näitas oma ähvardusi. Tahtsin käiku tagasi võtta ja pakkusin tehtu asemele mitut muud, aga Peebo näitas nende kõigi peale, et ta võidaks ka selliste käikude korral. Lõpuks andsin järele, et teha pole enam midagi. Kõiki variante ma tegelikult läbi ei vaadanud, aga piisas sellest, et ma ei olnud võimeline head käiku leidma. Läksin magama autosse Vanemuise tänaval või mingisse suvilasse. Kui olin omajagu maganud, tulid ühed poisid, kes äratasid mind üles. Tundsin huvi, kui kaua ma olen maganud. Selgus, et oli juba järgmise päeva hommik. Need poisid jagasid meie vahel raha ja riideid. Selgus, et kõigi jaoks riideid võrdselt ei olnud. Läksin kodu poole. Ühte hoovi sisenedes otsustasin, et enne hoovi teise otsa jõudmist pean korralikult riidesse panema.

0 vastukaja: