kolmapäev, juuni 18, 2008

Magan hommikuti kaua

Mind taheti saata võistkondlikele malevõistlustele. Vaidlesin vastu, et ma ei saa hästi minna, sest ma magan hommikuti kaua. Lisasin, et teiselt poolt on pikk uni hea tervise tunnus. Sellega mõtlesin, et ma olen heas vormis. Täpsustasin siiski, et täna magasin ma kaua sellepärast, et eile magasin vähe. Helina oli oma tõlketöö teema laenanud minu ajaloo uurimistöö teemast. Nähtavasti seetõttu, et selle teema puhul olid mängus suured rahad. Minu uurimisteema oli Itaalia fašism. Mult küsiti, kuidas fašistidel õnnestus Itaalias võimule tulla, kui neid oli parlamendis nii vähe. Vastasin, et mina ei saa sellest aru. Püüdsin siiski selgitada, et fašistlik partei oli teistest parteidest agressiivsem ja pani teised vangi. Ja lõpuks toimusid valimised, kus fašistid said teistest suurema esindatuse. Küsiti, mis parteid neil valimistel osalesid. Vastasin, et samad parteid, mis varasematel valimistel. Palgad langesid praegu iga kuuga. Vanad inimesed said juba ainult 100-200 krooni kuus. Minu vennad tundusid raha varastavat. Ema keelas varastamise ära. Mul oli palju rohkem raha kui teistel. Pakkusin vendadele, et kellel vaja, sellele võin laenata 500 krooni. Lisasin, et hiljem tahan seda raha muidugi tagasi.

0 vastukaja: