teisipäev, juuli 22, 2008

Šiffer

Peebo hoiatas, et autosid katuse alla parkides tuleb jälgida, et autosolijatele õhku jätkuks. Sinna parklasse pargiti suuri autosid ja tihedalt. Aeg-ajalt pidavat juhtuma, et keegi lämbub seal ära. Tänaval kõndides hoidsin käes oma luulekogu ja oma sünnipäeva puhul viskasin ühe pudeli puruks. Killud jäid vedelema. Maastikul lainetasid kõrgemad ja madalamad kohad, mida sai kompida ja mis näitasid, kui palju külastajaid mingil ajahetkel on. Olin biitlite ansambli liige. Ansamblil oli neli liiget, sealhulgas Tristan ja Kristjan G. Minu ettepanekul tõmbusime koomale ja läksime rahvale lähemale. Koolis käskis õpetaja meil laulda. Mulle laulda ei meeldinud ja ma ainult ümisesin. Pilli mängida ma ka eriti ei osanud. Kui õpetaja tuli mulle lähemale, et kuulata, kas ma laulan, siis natuke laulsin. Panin tähele, et teen muusika järgi tantsuliigutusi. Aga pärast kavatsesin rääkida, et kuigi muusika paneb mind tantsima, tantsin ma ainult ühe kehaosaga, mitte kogu kehaga. Algul olin arvanud, et olen tõelise biitlite ansambli liige, seejärel taipasin, et ainult seda jäljendava kooliansambli liige, seejärel ei tahtnud enam sedagi olla. Ühe mehe kohta räägiti, et üks naine oli kandideerinud tema abikaasaks. Sellel naisel oli hiljem ilmunud luulekogu, sealt otsiti, kas on kirjutatud midagi selle mehe kohta, aga midagi ei leitud. See mees rääkis, et kellegi naiseks saadakse teise pere lapse rumalusega. Tristan tegi ilukirja. Tahtsin talle näidata oma vihikust metsikut käekirja ja küsida, kas ta seda ka järgi teha oskab. Lehitsesin vihikut, aga sellest vihikust piisavalt metsikut lehekülge ei leidnud. Mõnel leheküljel olin harjutanud vene keele tähtede kirjutamist. Näitasin Tristanile hoopis salakirjas lehekülge ja küsisin, kas ta sellest saab aru, sest ükskord nooremas klassis oli Tristan minu kirjutatu dešifreerimisega tegelenud. Praegu vastas Tristan, et ta ei saa aru, ja küsis, kas mul endal on see salakiri selge. Ütlesin, et ei ole. Märkasin, et salakirja šiffer on samal leheküljel, aga Tristan polnud seda veel märganud.

0 vastukaja: