reede, august 29, 2008

Kustutuskummid

Teatati, et praegu saab vahetada kopikaid kümme korda suurema summa vastu. Olin kopikaid kogunud. Otsustasin, et nüüd on õige hetk neid kasutada. Lisaks kopikatele oli mul ka kaks suurt kustutuskummi, millest üks maksis rubla ja teine kolm rubla. Neid oli võimalik vahetada vastavalt kümne ja kolmekümne rubla vastu. Aga erinevalt kopikatest ei tahtnud ma kustutuskumme vahetada, sest need olid mälestusesemed. Üks kustutuskummidest oli küll hakanud seistes vedelaks minema.

Mesi oli kleepunud kopsikupõhja külge. Selle lahti leotamiseks valasin peale kummeliteed ja keerasin kuumuse alla. Tekkis ülivoolavus, nii et üks mee ja tee segu nire tõusis üle kopsikuääre ja voolas põrandale äädika juurde. Kui need olid põrandal natuke aega segunenud, kõlas pauk. Arutlesin, et ei tea kas plahvatuseni viis mees sisalduva ja kummeli õietolmu reageerimine või mee ja äädika reageerimine. Sõin reaktsiooni tulemusel tekkinud segu. Sellel oli endiselt enam-vähem mee maitse. Ütlesin, et ma keedan veel teed. Helina vastas, et tee keeb sellepärast, et ma tahan. Helina tahtis, et ma rohkem teed ei keedaks. Otsustasin uuesti vaadata ajakirju, mille olin juba käest pannud. Küsimuse all oli, kas ema teeb mulle ka edaspidi süia või hakkan ise tegema.

0 vastukaja: