laupäev, august 23, 2008

Pudelite avamine ja sulgemine

Eile oli laual šampusepudel. Üks mees ütles mitu korda, et selle võiks lahti teha keegi noorem. Et mina olin üks kahest kõige nooremast, siis vastasin talle lõpuks, et mina ei saa šampust avada, sest ise seda ei joo. Mees ütles, et tema ka ei joo. Kui ta ise ei joonud, miks talle selle avamine siis nii tähtis oli? Ma ei kontrollinud, kas ta päriselt jõi või ei joonud. Muidu oli eile hea, et laual oli ka kalja ja vett, nii et ma ei pidanud kuivalt sööma. Varasematel kordadel on piirdutud jookidest alkoholi ja kohviga, mida ma pole kumbagi soovinud. Kuigi täna nägin unes kohvi pakkumist, ei mäleta ma, kas eile kohvi oligi. Vett ei jõutud kõike ära juua. Siis oleks võinud pudeli ära minnes kaasa võtta, aga ei leitud enam selle korki. Lõpuks leiti vist kork prügikastist, pesti puhtaks ja pandi uuesti peale.

0 vastukaja: