reede, august 22, 2008

Sünnipäevaturniir

Tänase kiirmaleturniiriga tähistati V. Šukise sünnipäeva. Mõtlemisaeg oli 15 minutit, osavõtjaid 14, voore 7. Esimeseks tuli Harujõe (5,5 punkti), teiseks Metsoja (5), kolmandaks Volpert (4,5). Järgenes terve rida mängijaid 4 punktiga, kelle hulgas olin ka mina. Minu täpseks kohaks arvutati 6. Sain endale valida ka auhinna. Võtsin ühe tuubi, arvates algul kauba nime järgi, et seal on toiduekstrakt, aga oli hoopis kosmeetika. Minu ema arvas, et ta oskab seda kasutada.

Tegin neli viiki, kaks mängu võitsin ja ühe kaotasin. Esimeses voorus viigistasin sünnipäevalapsega, teises kaotasin Metsojale, kolmandas viigistasin Kääbiga, neljandas võitsin Kangrot, viiendas viigistasin Seljodkiniga, kuuendas võitsin Ojastet, seitsmendas viigistasin Raidväljaga. Eriti võib rõõmustada viimase mängu tulemuse üle, sest Raidväljale olin ma sel aastal kõik varasemad mängud kaotanud, olles teda küll eelmisel aastal ühe korra võitnud.

0 vastukaja: