reede, oktoober 10, 2008

Mädanenud tomatid

Kirjutati, et Venemaa on esitanud Eestile küsimuse, kas Eesti tasub arve või mitte. Vastata tuli ei või jaa. Kuna summa oli alla miljoni, siis oleks olnud jõukohane see tasuda. Samas olid nõudmised ebaõiglased. Eesti oli just tahtnud ise Venemaale okupatsioonikahjude hüvitamiseks arvet esitada. Venemaa esitas oma nõudmised, et saada ettekäänet sõja alustamiseks. Kommentaator kirjutas, et Venemaal tekkis võimalus mingeid nõudmisi esitada tänu sellele, et Gruusia sõja ajal soovitati Eestis hakata saatama raha asemel kaupa, nii et raha jäi tasumata. Kirjutati, et Venemaa oli soovinud Gruusia üleni vallutada, aga ei arvestanud sellega, et grusiinid tulevad tänavale mädanenud tomateid loopima. Eesti vastu sõda taheti kättemaksuks Gruusia toetamise eest. Rootsi oli teinud Gruusia toetuseks sama jõulise avalduse kui Eesti, aga Rootsi kallale Venemaa ei kippunud. Kui Gruusiat toetasid Balti riigid, siis oli oodata, et ka Eesti vastase sõja korral toetab Eestit Läti. Mõtlesin, et kui sõda tuleb, siis lähen tänavale püssiga lennukeid tulistama. Tähtis on mitte tulistades ühe koha peale seisma jääda, vaid kätemaksurünnakut ennetades järgmisse kohta kõndida.

Oli õhtu. Ma polnud päev läbi oma võrgulehekülgede loendureid vaadanud, aga nüüd tegin seda. Blogi oli täna külastatud ainult kolm korda, mis oli päevakeskmisest palju vähem. Seevastu oli erakordselt palju külastatud kodulehekülge. Blogi ei külastatud täna võibolla sellepärast, et olin kirjutanud sissekandes, nagu oleks veel kaks inimest surma saanud. Juhuslikult kirjutati sarnasel teemal täna palju ka teistes blogides, mistõttu ilmselt arvati, et minu sissekanne täiendab ainult juba loetud teemat, kuigi tegelikult oli minu teema teine. Nägin Anne tänaval Toomast. Ta oli korjanud seeni. Ma ei teadnud, kas need on söödavad.

Valmistusin klubis ühe poisiga malet mängima. Oli valida, kas mängida klubi nuppudega või kaasa võetutega. Mõtlesin, kellega ma olen kirju vahetanud. Mõnest klassikaaslasest ma polnud rahul, et nad pole mulle ühtegi korda kirjutanud, aga järele mõeldes sain aru, et ei ole neile ise ka kirjutanud. Vaatasin üle pika aja blogi Numbrid. Olin arvanud, et sinna enam uusi sissekandeid ei lisandu, aga pärast vaheaega oli neid jälle lisanduma hakanud. Sissekannete sisu oli varasematest erinev.

0 vastukaja: