neljapäev, oktoober 23, 2008

SS-i tundemärgid

Pesin siiski valgendava hambapastaga, kuigi hambaarst oli seda keelanud. Järgmine kord hambaarstile minnes oleksin sellega pesemist põhjendanud, et kui ema selle juba kogemata ostis, siis tuli see ära tarvitada. Ja kõigile ei mõju see vist ühtemoodi. Tõnul olid väga pikad hambad, aga need hakkasid murduma. Vaatasin oma kappi. See oli täis suurelt osalt maleraamatuid. Kuna mul oli maleraamatuid palju, siis mõtlesin, et panen mõne neist viktoriiniauhinnaks. Selleks, et raamat kellelegi ära anda, tuleb viktoriin korraldada. Auhinnaks sobiks mõni raamat, mida on kaks tükki või vähemalt kui on sama avangu kohta kaks erinevatki raamatut. Üks kodutu mees kirjeldas, kuidas ta raha kerjab. Ta ei tundnud sellepärast mingit piinlikkust. Ta vaatas mänguasjakasti ja leidis sealt SS-i tundemärke. Vastasin, et muidugi, Eestis on SS asunud. Hakkasime magama minema. Pille käis ringi ja kontrollis, mis on voodisse kaasa võetavate arvutite ekraanidel. Klausiga hakkas ta pahandama, sest Klausil oli palju kirju lahti. Mina varjasin oma arvuti ekraani ära. Olin ühte Helina roosades värvides blogi kaks korda kommenteerinud. Nüüd tahtsin sinna kirjutada kolmandat kommentaari. Aga vaatasin, et eelmised kommentaarid ei olegi läinud Helina aadressil, vaid selle poisi omal, kelle kommentaaridele ma vastanud olin. Seetõttu ma ei tahtnud enam eriti kommentaari kirjutada, muidu oleks see poiss näinud, et pöördun Helina blogisse pidevalt tagasi. Kuigi otseseid kommentaare oli sellel sissekandel ainult kaks, oli neile lisaks veel kümme kaudset kommentaari. Ühes kaudses kommentaaris ütles üks poiss, et küll Helinal on palju ilusaid mõtteid.

0 vastukaja: