esmaspäev, detsember 01, 2008

Jääkarudest blogini

Jääkaru ja tavalise karu erinevus on see, et tavaline karu külma ilmaga magab, aga jääkaru jookseb ringi. Kui jääkarud upuvad, ei saa tavalised karud enam und ja hakkavad ise talvel ringi jooksma. Täna öösel magasin kaua, aga unenäod ei olnud eriti pikad. Viimasel ajal olen hakanud hiljem magama minema. Kui aasta algul hakkasin käima iganädalastel maleturniiridel, nihutasin magamamineku kellaaja tund aega varasemaks. Hilisemal kellaajal hakkasin magama minema pärast kellade keeramist. Aga kellasid keerati taha, mitte ette. Viimastel aastatel on vist esimese lume mahatuleku aeg varasemaks nihkunud. Sel talvel, kui mu esimene vend sõjaväes oli, olevat lumi kuus kuud järjest maas olnud. Ise ma seda hästi ei mäleta. Mina õppisin sel ajal vist magistrieksamiks. Magistrieksami kohta mäletasin unenäos, et kukkusin seal läbi, aga ärkvel olles sain hinde C. See oli siiski ülikoolis õppimise ajal ainuke eksam, kus sain maksimaalsest kaks palli madalama hinde. Loogika arvestust esimesel kursusel esimesel katsel samuti ära ei teinud, aga see polnud hindeline. Loogika arvestuseks õppisin alla ühe päeva, magistrieksamiks kaks aastat. Minu viimati ilmunud raamatus on kahe aasta unenäod. Paar vanemat on ka hulgas. Minu vanemate pulma-aastapäev ja isa sünnipäev on samal kuupäeval. Seoses isa hiljutise sünnipäevaga tahetakse mind intervjueerida. Küsimusi ei tahetud ette anda, aga teemad on teada. Selle sissekande kohta ütleks mõni kooliõpetaja, et ma kaldun pidevalt teemast kõrvale. Aga teema on mõtte kulgemine. Võidakse öelda, et mul on hüplik mõtlemine. Aga ma suudaks kirjutada ka kõik laused sama objekti kohta. Ainult et mõne objekti kohta ei ole palju mõistlikke lauseid öelda. Kui valmistuda, saab rohkem öelda, aga selle eest ei maksta. Vahel on makstud, aga mitte blogis kirjutamise korral.

0 vastukaja: