kolmapäev, märts 18, 2009

Kass luku taga

Erik näitas, et tahvlile saab tõmmata kolme moodi joont, neist kolmas ei ole enam kustutatav. Mulle selline tahvli rikkumine ei meeldinud. Aga Piret P-le hakkas meeldima ja ta joonistas kolmandat sorti joonega terve tahvli täis. Ta seletas juurde, et meid on kogu aeg kosmosest teleskoobiga jälgitud, aga nüüd ta joonistab sellise seadme, mis muudab teleskoobiga jälgimise võimatuks. Tuli õpetaja Nõmm. Ta ütles, et sellist joont saab kustutada ainult puhastuspastaga. Ta tegigi selle abil tahvli puhtaks.

Raha kurss langes. Müüsin raha ainult poole hinnaga. Kartsin natuke, et sellise pretsedendiga annan hinnalangusele hoogu juurde. Aga ma müüsin ainult ühe rahapaberi. Kirjutasin blogis uue sissekande. Tavaliselt minu blogi ei kommenteeritud, aga see sissekanne oli poliitilisel teemal, mistõttu tuli kuus kommentaari. Kaks neist olid Oudekki kirjutatud. Ühes kommentaaridest ütles ta minu kohta: "SR on kõige nõrgem jõud." Olin kunagi ise ka kasutanud poliitilise jõu mõistet. Ilmselt oli see politoloogias siiski kasutusel. Ma ei hakanud kommentaaridele vastama ega kustutanud ühtegi ära.

Riigikogus valiti uusi juhatuse liikmeid. Klaus ütles, et Isamaaliit ei saanud oma esindajaid sinna valida, sest saalis toimus roheliste fraktsiooni koosolek. Mõtlesin selle informatsiooni võrku kirja panna. Aga edasi mõtlesin, et ma ei saa seda teha, muidu on aru saada, et informatsiooni on levitanud Klaus. Suur osa Riigikogu juhatuse liikmetest olid sõjaväelased.

Suvila ülemiselt korruselt leiti kass, kes oli seal pool aastat luku taga olnud. Kuna teda polnud söödetud, oli ta jäänud alamõõduliseks. Aga nälga polnud ta surnud, sest oli leidnud siiski putukaid või midagi seesugust, mida süia. Suvilast leitud hiir oli samuti alamõõduline, aga ta oli kassist agressiivsem, sest oli harjunud murdma. Nüüd proovis ta kassile selja tagant kallale karata, sest ta ei teadnud, et kassid söövad ise hiiri. Mõne teise kassiga oleks asi talle kurvalt lõppeda võinud, aga see kass jooksis eest ära.

0 vastukaja: