esmaspäev, märts 30, 2009

Stopper

"Sirbi" tagaküljel oli reklaam, mis oli minu mõtetega kooskõlas. Mind intervjueeriti telesaate jaoks. Tuli rääkida Palestiinast. Rääkisin, et mul oli ülikoolis isegi loengukursus "Pinged Lähis-Idas", aga seal õpetatut ma enam hästi ei mäleta. Ma pole ajalehest kõiki uudiseid Palestiina kohta lugenud, aga olen sel teemal iseseisvalt mõelnud. Minu arvates tuleks võtta pidevalt vastu ÜRO resolutsioone, et sõda lõpetataks. Kõik riigid peaksid tegema midagi sõja lõpetamise heaks. Kui intervjuu oli läbi, ütlesin vennale, et seekord ei tulnud mul jutt nii hästi välja kui aastavahetuse telesaates, sest tookord kirjutasin ma vastused ette valmis, aga see kord ei kirjutanud. Vend oli nõus, et eelmine kord rääkisin ma paremini.

Rääkisin, et parlamentarismile hakkab lõpp tulema. Kulbok küsis, kas selle kohta ei saaks protestikirja koostada. Vastasin, et ma kardan, et ma ei saa selle kohta piisavalt head analüüsi valmis. Uurisin oma sahtli sisu. Leidsin sealt vana stopri. Olin seda pidanud juba katkiseks ja osad tema tükid ära visanud, aga nüüd vaatasin, et ta on jälle tööle hakanud. See oli mehhaaniline stopper. Kui ma arvasin, et see enam ei tööta, olin vahepeal muretsenud elektroonilise stopri, aga nüüd oli elektrooniline juba ära visatud. Vana stopper oli uuesti tööle hakanud nähtavasti tänu seismisele. Võibolla ka sellepärast, et tal polnud alles enam numbrilaua klaasi, mis teda varem rõhunud oli. Vaatasin, et üks stopri ring ei olegi täpselt minuti pikkune. Mõõtsin stopriga, kui kaua kestab Klausi telefonikõne. See kestis kaks minutit.

0 vastukaja: